Direct naar de inhoud van deze paginacsrf
Elburgvoorelkaar

Bestuurslid Stichting Dutch Assistance Dogs

december 2024 Stichting Dutch Assistance Dogs is op zoek naar een energiek en enthousiast bestuurslid met hart voor de activiteiten van de Stichting Dutch Assistance Dogs. Dutch Assistance Dogs (DAD) is een groeiende organisatie die zich bezighoudt met het begeleiden van (jong)volwassenen met psychische problemen bij het opleiden van een assistentie hond. Door hun ziektebeeld zijn zij vaak beperkt in hun participatie in de samenleving en schiet hun zelfredzaamheid te kort. Een assistentiehond (of hulphond) blijkt dikwijls een essentiële sleutel te zijn in het proces zich te versterken, ook bij hun deelname aan de samenleving. De wijze waarop coaches, in een trainingstraject, van cliënten en hun hond een team maken, blijkt een heel krachtige formule te zijn. Met deze aanpak is ook de haalbaarheid voor het verkrijgen en opleiden van een hulphond voor een veel bredere doelgroep mogelijk. Bestuur Het bestuur van de Stichting Dutch Assistance Dogs heeft tot taak alles te doen wat nodig is om de doelstelling van de stichting te realiseren. Dat betekent concreet dat het bestuur verantwoordelijk is voor het ondersteunen van de bij de Stichting aangesloten (zelfstandige) coaches, voor het inregelen van processen om de organisatie goed te laten draaien, voor het financiële beheer van de Stichting, voor het werven van sponsorgelden, voor het bevorderen van de professionaliteit, voor de werving en selectie van coaches en voor het vertegenwoordigen van de stichting naar buiten toe. In 2024 is de mijlpaal bereikt van het zevenjarig bestaan van de Stichting. Gezien een aantal externe ontwikkelingen en de fase waarin de Stichting zich nu bevindt, zijn we nu gestart met het formuleren van de strategie op langere termijn, de stip op de horizon. Dat traject wordt naar verwachting in het eerste kwartaal van 2025 afgerond. De bestuursvergaderingen vinden meestal eenmaal per maand ’s avonds plaats via Teams. Indien nodig kan ook tussentijds overleg worden ingepland. Profiel nieuw bestuurslid Voor het bestuur zoeken we een vrijwilliger (MBO+/HBO niveau) , die het bestaande team komt versterken. We denken aan een kandidaat met een achtergrond in fondsenwerving en/of marketing met wiens inbreng we onze effectiviteit kunnen vergroten. Wat bieden we? Een maatschappelijk relevante vrijwilligersfunctie bij een kleine ANBI stichting met grote ambities. Door jouw inzet voor de doelstellingen van de stichting kun je, samen met een team van enthousiaste en gedreven vrijwilligers en samen met de aangesloten coaches, het verschil maken voor veel jongvolwassenen met vaak complexe psychische problemen. De functie is vrijwillig en onbetaald. Onkosten, inclusief reiskosten, worden vergoed. Contact Heb je interesse? reageer dan via [e-mailadres verborgen] of neem contact op met de voorzitter Peter van den Heuij ([telefoonnummer verborgen])

Lees meer
structureel
Kan online / via de telefoon
Bestuur & organisatie

Beschrijving

december 2024

Stichting Dutch Assistance Dogs is op zoek naar een energiek en enthousiast bestuurslid met hart voor de activiteiten van de Stichting Dutch Assistance Dogs.

Dutch Assistance Dogs (DAD) is een groeiende organisatie die zich bezighoudt met het begeleiden van (jong)volwassenen met psychische problemen bij het opleiden van een assistentie hond. Door hun ziektebeeld zijn zij vaak beperkt in hun participatie in de samenleving en schiet hun zelfredzaamheid te kort. Een assistentiehond (of hulphond) blijkt dikwijls een essentiële sleutel te zijn in het proces zich te versterken, ook bij hun deelname aan de samenleving. De wijze waarop coaches, in een trainingstraject, van cliënten en hun hond een team maken, blijkt een heel krachtige formule te zijn. Met deze aanpak is ook de haalbaarheid voor het verkrijgen en opleiden van een hulphond voor een veel bredere doelgroep mogelijk.

Bestuur
Het bestuur van de Stichting Dutch Assistance Dogs heeft tot taak alles te doen wat nodig is om de doelstelling van de stichting te realiseren. Dat betekent concreet dat het bestuur verantwoordelijk is voor het ondersteunen van de bij de Stichting aangesloten (zelfstandige) coaches, voor het inregelen van processen om de organisatie goed te laten draaien, voor het financiële beheer van de Stichting, voor het werven van sponsorgelden, voor het bevorderen van de professionaliteit, voor de werving en selectie van coaches en voor het vertegenwoordigen van de stichting naar buiten toe.
In 2024 is de mijlpaal bereikt van het zevenjarig bestaan van de Stichting. Gezien een aantal externe ontwikkelingen en de fase waarin de Stichting zich nu bevindt, zijn we nu gestart met het formuleren van de strategie op langere termijn, de stip op de horizon.
Dat traject wordt naar verwachting in het eerste kwartaal van 2025 afgerond. De bestuursvergaderingen vinden meestal eenmaal per maand ’s avonds plaats via Teams. Indien nodig kan ook tussentijds overleg worden ingepland.


Profiel nieuw bestuurslid
Voor het bestuur zoeken we een vrijwilliger (MBO+/HBO niveau) , die het bestaande team komt versterken.
We denken aan een kandidaat met een achtergrond in fondsenwerving en/of marketing met wiens inbreng we onze effectiviteit kunnen vergroten.

Wat bieden we?
Een maatschappelijk relevante vrijwilligersfunctie bij een kleine ANBI stichting met grote ambities. Door jouw inzet voor de doelstellingen van de stichting kun je, samen met een team van enthousiaste en gedreven vrijwilligers en samen met de aangesloten coaches, het verschil maken voor veel jongvolwassenen met vaak complexe psychische problemen.
De functie is vrijwillig en onbetaald. Onkosten, inclusief reiskosten, worden vergoed.

Contact
Heb je interesse? reageer dan via [e-mailadres verborgen] of neem contact op met de voorzitter Peter van den Heuij ([telefoonnummer verborgen])

Praktische informatie

Tijd

Maandelijks 4 tot 6 uur

Locatie
Kan online / via de telefoon
Bijzonderheden

Rolstoeltoegankelijk

Impact

Voor wie

Kinderen & jongeren

Mensen die begeleid worden/wonen

Volwassenen

Impactgebied
Sociaal & welzijn
Categorie
Bestuur & organisatie
Ineke
55% profielsterkte

Over Ineke

  • Deze vraag is gecheckt door de helpdesk
  • Ineke is ingeschreven op NLvoorelkaar sinds 31-10-2021
  • Meerdere positieve matches gemaakt
  • Aanbeveling ontvangen
Hallo Ineke, Ik zou jou graag bij mijn netwerk en daarbuiten aanbevelen. Je bent duidelijk en kort in uitleg. Ervan uitgaande dat dit bij veel mensen aansluit, geef ik jou een dikke 8 voor communicatie. Met hartelijke groeten, Cunera Berendsen
Cunera

Anderen bekeken ook

Organisator Open Monumentendag Woerden

Organisator Open Monumentendag Woerden
Online / via de telefoon
Wekelijks · 2 tot 4 uur
Stichting Open Monumentendag Woerden
Wie wil Open Monumenten Dag Woerden helpen organiseren? Stichting Open Monumenten Dag Woerden vindt het belangrijk dat mensen kennis nemen van cultureel materieel en immaterieel erfgoed in hun omgeving en zich daarvan bewust zijn. Daarom organiseert zij samen met de eigenaren/beheerders van monumenten en ruim 100 vrijwilligers in het derde weekend van september het bezoek van deze monumenten plus een aantrekkelijk activiteitenprogramma. Bovendien organiseert de stichting samen met KUVO en Gilde Woerden de jaarlijkse OMD Klassendag, waarbij leerlingen van de basisscholen een aantal monumenten bezoeken. Het bestuur coördineert het publieksweekend , organiseert OMD Klassendag, organiseert activiteiten rondom een jaarlijks thema, verzorgt de fondswerving en regelt de publiciteit. Het bestuur bestaat nu uit drie personen, maar wil graag uitbreiden met een vierde persoon. Zij komen ca. 5 x per jaar bij elkaar. Het bestuur wordt bij de uitvoering ondersteund door een drietal vrijwilligers. Jouw rol Het nieuwe bestuurslid zal met name de coördinatie van het programma voor het publieksweekend op zich nemen. Vanaf april tot en met september onderhoudt hij/zij de contacten met eigenaren/beheerders van monumenten over deelname aan Open Monumenten Dag en zorgt ervoor dat hun activiteiten correct in het programma worden opgenomen. Wij vragen - Enthousiasme, interesse in cultureel erfgoed, goed kunnen organiseren en communiceren met eigenaren en beheerders van monumenten. - Handigheid met mail en tabellen plus nauwkeurigheid. - Beschikbaarheid in de maanden april t/m september: ca. 3 uur per week (met een piek in juni en augustus) en ca. 8 uur per dag tijdens Open Monumenten Dag (in 2025 op 12, 13 en 14 september). - In de voorbereiding kunnen de meeste activiteiten per mail of per telefoon worden gedaan. Wat hebben wij de vrijwilliger te bieden? - Inwerken door mede-bestuurslid - Gezellige en actieve groep. - Kijkje achter de schermen van de monumenten en uitbreiding netwerk. - Uitnodigingen voor evenementen. - Verzekering via gemeente Woerden. Tijdsbesteding: < 4 uur per week, periode april - september, groot deel digitaal of telefonisch. < 8 uur per dag tijdens Open Monumenten Dag (3 dagen tijdens 2e weekend september)

Kletsmaatjes gezocht! (online)

Kletsmaatjes gezocht! (online)
Online / via de telefoon
Wekelijks · 1 tot 1 uur
Stichting Het Begint met Taal
Wil je iets betekenisvols doen? Heb je interesse in andere culturen? En houd je van kletsen? Meld je dan aan voor ‘Kletsmaatjes’ om taalcoach te worden: online Nederlands kletsen met een nieuwkomer. Samen oefen je de Nederlandse taal en deel je wat je bezighoudt. Dat is goed voor de taalontwikkeling, het zelfvertrouwen en het netwerk van nieuwkomers én vrijwilligers. -Je bent minimaal 16 jaar oud -Je spreekt vloeiend Nederlands -Je bent minstens 1 uur per week beschikbaar voor 20 sessies -Je hebt interesse in taal en andere culturen -Videobellen kent voor jou geen geheimen -Je hebt toegang tot een e-learning en online webinar, zodat je goed voorbereid bent op de sessies met je kletsmaatje Je krijgt: -Een mooie match! -Ondersteuning van een enthousiast team van coördinatoren voor al je vragen en advies -Voor vrijwilligers: e-learnings en interessante webinars Stuur ons je e-mailadres of telefoonnummer en we plannen direct een kennismaking in! Wat onze kletsmaatjes zoal zeggen: "We hebben over allerlei onderwerpen gesproken; onze culturen, eten, Bevrijdingsdag, Ramadan, festivals en het weekend". "Ik vind het erg leuk. Mijn kletsmaatje is een geweldig persoon. Zij praat Nederlands met mij op een vrolijke manier. Het is nooit saai. Ook geeft ze mij huiswerk. Ik luister, spreek, lees voor en leer nieuwe woorden. Mijn kletsmaatje geeft me de kans om mijn Nederlands te verbeteren." "Mijn kletsmaatje durft steeds meer te praten en te vertellen." “Opnieuw ontzettend leuk om te zien hoe gretig mijn kletsmaatje alle informatie opneemt." "De vooruitgang met mijn kletsmaatje is opmerkelijk."
Jongeren

Stichting Congo Zoekt Jou!

Stichting Congo Zoekt Jou!
Online / via de telefoon
Maandelijks · 2 tot 3 uur
Stichting Congo
Wil jij een verschil maken in het leven van mensen in de Democratische Republiek Congo? Stichting Congo zet zich in voor kleinschalige projecten op het gebied van onderwijs, gezondheidszorg, landbouw en microkrediet voor tienermoeders. Om ons werk te kunnen doen, zijn vrijwilligers onmisbaar—en misschien ben jij wel de juiste persoon! Jouw Talent is Geweldig Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die hun talenten en passie willen inzetten. Heb jij ervaring met social media? Dan hebben we jou nodig! Jij kunt helpen om onze online en offline relaties te onderhouden en uit te breiden. Wat wij zoeken: • Social media-expertise: Beheer onze online aanwezigheid en breid ons bereik uit. • Creatieve content: Maak aantrekkelijke visuals voor onze social media kanalen. • Schrijfvaardigheid: Geniet je van schrijven? We geven je alle ruimte om je creativiteit te uiten in teksten en verhalen. • Tips & Tricks: Heb je handige ideeën? Deel ze met ons en help ons groeien! Sluit je Aan bij Ons Team Je hebt aangegeven open te staan voor een vrijwilligersfunctie bij NLvoorelkaar. Dit is jouw kans om iets betekenisvols te doen voor Stichting Congo! Samen kunnen we impact maken en levens veranderen. Heb je interesse? Stuur dan een e-mail naar [e-mailadres verborgen], en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hou jij van een gezellige babbel?

Hou jij van een gezellige babbel?
Online / via de telefoon
Eenmalig of wekelijks · 0 tot 2 uur
Lach-Medicijn
Dan is dit vast iets voor jou! Dit kun je gewoon tussendoor doen, als het je uitkomt! Ik ben Marja van Lach-Medicijn (zie onze pagina op fb, daar staat ook de site), een telefonische hulpdienst voor wie behoefte heeft aan een gezellige babbel (niet per se lachen, hoor, maar dat mág natuurlijk wel!). Iemand die even wat steun nodig heeft in de vorm van een gezellige babbel, vraagt bijv. "wie kan rond 14u?" in de telegramgroep (daar dat kan nl. onder pseudoniem en zonder telefoonnummer!). Iemand die tijd heeft, reageert met: "ik kan dan". De vrager neemt dan op de afgesproken tijd contact met je op (zonder dat je je nr hoeft te geven!), Om ervoor te zorgen dat het een positief, constructief gesprek blijft, volg je het protocol: zie de protocol pagina op onze site. Lijkt het jou fijn om daarbij aan te haken? Mss kijk je eens op de site? Leuk feitje: wie als vrijwilliger werkt bij Lach-Medicijn mag zelf ook om een babbel vragen, mocht je daar eens behoefte aan hebben! Misschien zien we elkaar in de wachtkamer van Lach-Medicijn voor een kennismakingsgesprek? Mvg, Marja van Lach-Medicijn
(kleine) groepen

Vertalers / controleurs arabisch/Oekraïns

Vertalers / controleurs arabisch/Oekraïns
Online / via de telefoon
Wekelijks · 1 tot 5 uur
Joost
Ik help vluchtelingen Nederlands leren met gratis online hulpmiddelen. Die worden steeds meer gebruikt en ik zou graag Hulk krijgen van iemand die Arabisch of Oekraïens kan controleren op inhoud. Het gaat om kleine zinnetjes checken/verbeteren van Nederlands naar een eigen taal. Kan vanuit huis. Een gmail account zou het makkelijker maken.

Journalistieke bloggers - vrijheidsschrijvers

Journalistieke bloggers - vrijheidsschrijvers
Online / via de telefoon
Maandelijks · 2 tot 8 uur
Stichting id Fix
Onze community zoekt verhalen over vrijheid van denken en doen, voor een internationaal publiek. id Fix werkt voor mensen die het minder getroffen hebben dan de meesten van ons. Internationaal helpen we mensen die vanwege hun levensovertuiging uitgestoten, bedreigd of vervolgd worden. Dat zijn vaak jonge mensen die hun geloof hebben afgezworen in een religieus land of orthodoxe omgeving. Door hun verhaal te vertellen op de website van het Secular Underground Network zorgen we voor begrip, en organiseren we steun in de vorm van therapie, coaching en zonodig financiële steun. Hou je van verhalen of artikelen schrijven, verschillende culturen, en lever je graag een substantiële bijdrage om het leven van mensen te redden en hen een nieuw leven in veiligheid op te bouwen, meld je dan aan voor een kennismakingsgesprek.
Jongeren

Bestuurslid (penningmeester) gezocht

Bestuurslid (penningmeester) gezocht
Online / via de telefoon
Wekelijks · 4 tot 8 uur
Stichting Jeugdrecht
Stichting Jeugdrecht zoekt met spoed een bestuurslid voor de rol van penningmeester. Heb je een hart voor het jeugdrecht en wil je een bijdrage leveren aan de maatschappij? Dan is deze functie wellicht iets voor jou! Opgericht op 6 mei 2024 door Arman Guman, behartigt Stichting Jeugdrecht de belangen van kinderen en jongeren in Nederland, met name diegenen die problemen ondervinden met jeugdzorginstanties. Het doel is om ouders, kinderen en jongeren bij te staan in gesprekken met jeugdzorginstanties, waarbij onze 'vertrouwenspersonen' vaak meegaan naar gesprekken of zelfs rechtszaken om de dialoog te versoepelen en de belangen en rechten van de kinderen te verdedigen. Als penningmeester ben je vooral verantwoordelijk voor de financiële zaken van de stichting. Momenteel voeren we geen onderneming en zijn we door de belastingdienst vrijgesteld van de belastingaangiftes. Je hoofdtaken omvatten het beheren van de boekhouding en het verwerken van inkomende en uitgaande betalingen. Verder maak je deel uit van het bestuur van Stichting Jeugdrecht, waar je meewerkt aan het beleid en toeziet op de naleving ervan door iedereen, inclusief onze vrijwilligers. Voor deze positie is het essentieel dat je gemiddeld 4 tot 8 uur per week kunt besteden aan de stichting. Het is ook belangrijk dat je in de omgeving van Amsterdam woont, of bereid bent om te reizen. De werkzaamheden zullen vanuit huis uitgevoerd worden, maar de bestuursvergaderingen vinden plaats in Amsterdam! Verantwoordelijkheden: 1. Het beheren van de boekhouding; 2. Het ontwikkelen en handhaven van het beleid samen met het bestuur; 3. Het bijwonen van bestuursvergaderingen en teamuitjes; 4. Het opzetten van samenwerkingen op nationaal en internationaal niveau. Wat verwachten we van jou? 1. Minimaal 18 jaar oud zijn; 2. De Nederlandse en Engelse taal beheersen; 3. In het bezit zijn van een Europees identiteitsbewijs (paspoort of ID-kaart); 4. Minimaal een mbo-niveau 2 diploma hebben; 5. Kennis hebben van Microsoft Word, Excel, Teams en SharePoint; 6. In staat zijn om een VOG aan te vragen na aanname; 7. PRE, maar niet verplicht: Kennis van het jeugdrecht hebben; Wat kun je van ons verwachten? 1. Een divers bestuur van jong tot oud; 2. Tweemaal per jaar een teamuitje met alle bestuursleden en vrijwilligers; 3. Een onkostenvergoeding;

Social Media/TikTok Vrijwilliger voor JongLPO

Social Media/TikTok Vrijwilliger voor JongLPO
Online / via de telefoon
Wekelijks · 1 tot 4 uur
Landelijke Pijn Organisatie
Social Media/TikTok Vrijwilliger voor JongLPO Ben jij klaar om jouw talent te gebruiken voor een goed doel? Wij ook! En we hebben jou nodig om samen nog meer impact te maken! Wij zijn JongLPO, het enthousiaste jongerenteam binnen de Landelijke Pijn Organisatie, en we zetten ons in voor jongeren met chronische pijn. Onze missie? Het leven van deze jongeren een stukje makkelijker maken. En jij kunt daarbij helpen! Wat ga je doen? Creëren van Content: Of je nu geweldige posts bedenkt voor Instagram of inspirerende TikTok-video’s maakt, jouw creativiteit staat centraal! Wat bieden wij? Flexibiliteit: Werk lekker vanuit huis, wanneer het jou uitkomt, en op jouw eigen tempo. Ervaring: Een mooie kans om je social media skills te laten groeien binnen een organisatie met impact. Impact: Jouw werk maakt direct een verschil voor jongeren met chronische pijn. Teamwork: Word lid van ons gezellige en ondersteunende team van vrijwilligers! Wie zoeken wij? Jij houdt van social media en weet hoe je een boodschap krachtig overbrengt. Ervaring met Instagram en/of TikTok? Top! Je bent creatief, denkt graag vooruit, en werkt zelfstandig. Affiniteit met chronische pijn is mooi meegenomen, maar geen must. Klaar om samen een verschil te maken? Laat van je horen en sluit je aan bij ons team Samen maken we het verschil! Help ons bouwen aan een online-platform voor jongeren met chronische pijn! Wil je vast meer weten, over ons te bouwen platform voor mensen met chronisch pijn, neem eens een kijkje op; [website verborgen]/ en [website verborgen] Ben je enthousiast, ga naar deze vacature op de website van de LandelijkePijnOrganisatie naar de vacature : [website verborgen]/ vul dan het Aanmeldformulier Vrijwilligers in. Ik hoop je snel te zien, Marisa (vrijwilligerscoördinator LPO) Deze vrijwilligersjob en diverse andere vacatures vind je in ons vacatureoverzicht . Ook kun je als vrijwilliger bijdragen aan korte projecten en losse vrijwilligersklussen.
Jongeren

Bestuurslid Thomas Bouwprojecten

Bestuurslid Thomas Bouwprojecten
Online / via de telefoon
Wekelijks · 3 tot 4 uur
StichtingThomas Bouwprojecten
In het zuiden van India leeft 10% van de bevolking onder de absolute armoedegrens. Het aantal ondervoede kinderen is hoog. Ouders werken als dagloners of hebben zeer laag betaalde banen. Nog steeds maken veel meisjes de school niet af. De Stichting Thomas Bouwprojecten maakt het met behulp van donaties uit Nederland mogelijk om scholen en bijbehorende faciliteiten te bouwen voor deze kansarme kinderen. Wij werken hiervoor samen met onze partner, de zusters Franciscanessen van St. Joseph in Chennai. In de ruim 30 jaar van haar bestaan heeft de van oorsprong Eerselse stichting 150 bouwprojecten met een waarde van 4.5 miljoen euro gerealiseerd, van scholen tot internaten en toiletgebouwen. De stichting werkt alleen met (onbetaalde ) vrijwilligers en meer dan 95% van de donaties wordt daadwerkelijk besteed in India. We werken met lokale aannemers maar met Nederlandse bouwkundigen. Het werk van stichtingen als de onze wordt steeds belangrijker nu ontwikkelingssamenwerking steeds minder op de overheid kan rekenen, maar des te meer afhangt van particuliere initiatieven. Verdere informatie over onze stichting vindt u op [website verborgen]/ Het bestuur van de stichting bestaat uit 5 personen. Daarnaast is er een projectteam met 2 bouwkundigen en 1 architect. Door het vertrek van een van onze bestuursleden is er een vacature ontstaan. Een bestuurslid van onze stichting • Voelt zich betrokken bij onze doelstelling • Is medeverantwoordelijk voor het vaststellen en uitvoeren van het beleid • Neemt actief deel aan onze bestuursvergaderingen (ongeveer 10x per jaar) • Is een positieve, integere, enthousiaste en betrokken persoon. In het bestuur kennen we de rollen van Voorzitter, Penningmeester, Secretaris, Fondsenwerving, en PR&Communicatie. Deze taken worden verdeeld rekening houdend met kennis, ervaring en interesse van de leden. Reken op een tijdbesteding van ongeveer 4 uur per week. Ben je geïnteresseerd om het bestuur te komen versterken, laat ons dat dan weten. Belangstellenden kunnen via email reageren: [e-mailadres verborgen] U mag ook telefonisch of via WhatsApp contact opnemen met Jac Braat (voorzitter) op [telefoonnummer verborgen].

PR & Marketing

PR & Marketing
Online / via de telefoon
Wekelijks · 4 tot 6 uur
Landelijke Pijn Organisatie
PR & Marketing teamleden Help Pijnstad en de LPO bekender te worden! Dit ga je (mogelijk) doen (onderstaande zijn voorbeelden; samen maken we keuzes): - Samenwerken met de coördinator om een strategisch plan te ontwikkelen voor het vergroten van de naamsbekendheid van Pijnstad en LPO. - Initiëren en uitvoeren van creatieve ideeën om Pijnstad bekend te maken bij zowel patiënten als zorgverwijzers (huisartsen, pijnartsen, fysiotherapeuten, psychologen, pijnverpleegkundigen etc). - Samenwerken met het professionele marketingbureau Ad Your Service om effectieve campagnes te ontwikkelen. - Ontwikkelen en beheren van social media campagnes, zowel betaald als gratis, en Google Ads campagnes via Google Grants. - Genereren van gratis publiciteit door middel van mediacontacten en -strategieën. - Actief bijdragen aan de organisatie en effectiviteit van de Werkgroep PR & Marketing. - Ondersteunen van de marketing voor specifieke LPO-activiteiten, zoals donateurswerving, evenementen en vrijwilligerswerving. - Zorgen voor de consistentie en verbetering van de huisstijl van de LPO in alle uitingen. - Ondersteunen van de uitbouw van de werkgroep door het aantrekken van nieuwe teamleden, zoals dtp'ers en content creators. - Signaleren en benutten van nieuwe marketingkansen voor LPO en Pijnstad. Wie ben jij? - Je hebt affiniteit met marketing, communicatie, en PR, bij voorkeur met ervaring in het opzetten van campagnes. - Je bent creatief, proactief, en in staat om nieuwe ideeën en initiatieven aan te dragen. - Je hebt een hands-on mentaliteit en bent niet bang om verantwoordelijkheid te nemen. - Je hebt basiskennis van social media platforms en Google Ads, of bent bereid dit te leren - Je kunt je vinden in de missie van de LPO en wilt bijdragen aan het vergroten van de naamsbekendheid van Pijnstad. - Je hebt een oog voor detail en bent in staat om de huisstijl en communicatie-uitingen consistent te bewaken. - Je bent bereid om een actieve rol te spelen in de verdere ontwikkeling en professionalisering van de werkgroep. En natuurlijk is het handig dat je: - Het leuk vindt om samen te werken met andere vrijwilligers binnen je werkgroep, alsook met de professionele partij. - Extern gericht bent en behoeftes van de LPO kunt vertalen naar concrete uitingen. - Communicatief sterk bent en tegelijk sociaal bent ingesteld. - Kennis hebt van werken met Office 365 (Word, Outlook, Excel) en bekend bent met communicatie via Microsoft Teams.  Waar en wanneer?  - Lekker vanuit je eigen stek, wij werken alleen online en hebben regelmatig contact met elkaar via Microsoft Teams.  - Buiten de enkele uurtjes van online aanwezigheid voor overleg deel jij je eigen tijd in.  De bonus - Het geeft jou positieve energie om aan iets mee te kunnen bouwen dat zomaar eens heel groot zou gaan kunnen worden.  - Wij bieden jou de kans om jezelf nog verder te ontwikkelen, passend bij de doelstellingen van de Landelijke Pijn Organisatie. Natuurlijk is er ook ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling, mede door de samenwerking met het professionele bureau - Met fijn zinvol bezig zijn, zal je veel nieuwe mensen leren kennen.  - Je werkt comfortabel vanuit je eigen huis en grotendeels op de uren die jou het beste uitkomen. Ben je enthousiast, reageer hier of vul vast het Aanmeldformulier Vrijwilligers in via de website dan neem ik spoedig contact met je op!. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, Marisa vrijwilligerscoördinator LPO Deze vrijwilligersjob en diverse andere vacatures vind je in ons vacatureoverzicht.